10 دلیل اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی محتوایی

1. ایجاد اعتماد در بازدیدکنندگان هرچه مخاطبان به اطلاعاتی که ارائه میدهید، بیشتر اعتماد کنند، احتمال خرید محصولات توسط آنها نیز بیشتر خواهد شد. همچنین، هنگامی که خوانندگان بهطور مداوم محتوای یک برند را میخوانند، دیدگاهشان نسبت به آن برند نه تنها از لحاظ اعتبار، بلکه از لحاظ علاقه به آن برند نیز تغییر […]
رنگ سال 2022 رونمایی شد / رنگ Very Pari

[vc_row][vc_column][vc_column_text]موسسه رنگ پنتون که یکی از اقداماتش معرفی رنگ سال است، در 9 دسامبر 2021 رنگ سال 2022 را معرفی کرد که Very Peri نام رنگ سال 2022 میباشد. امروزه کمپانی پنتون به شرکتهای متعددی در انتخاب رنگ کمک میکند؛ در واقع بسیاری از فعالان در عرصه طراحی بسته بندی ، مد، دکوراسیون، گرافیک و… […]
خلاقیت چیست و به چه کسی خلاق میگوییم؟!

مهارت خلاقیت، به دلیل اهمیت روزافزون آن از ردیف دهم در جدول سال ۲۰۱۵ مجمع جهانی اقتصاد به ردیف سوم در جدول سال ۲۰۲۰، پس از مهارتهای حل مسايل پیچیده و تفکر انتقادی قرار گرفته است. نکته جالب این که خلاقیت، به گونه تنگاتنگی با دو مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی در ارتباط است. […]
تمامی آنچه باید در مورد مدل sostac بدانید

اگر اهل دنیای مارکتینگ هستید و روشهای مختلف آن را مثل یک مخاطب وفادار دنبال میکنید، حتما به مدلهای متنوع بازاریابی هم برخورد کردهاید. مدلهایی که به کمک آنها میتوانید مسیر مارکتینگ را روشنتر کنید و با آن پا به دنیای عجیب، بزرگ و بیانتهای بازاریابی بگذارید. در میان مدلهای بیشماری که برای بازاریابی و […]